onsdag den 9. april 2014

The Jerk del 1 blev endelig færdig

Pyha - Første del af en lang kamp om at få lavet en film om, at lave jerkbait woblere er slut, og filmen er smidt på tuben.
Efter at have klippet de første optagelser sammen, synes jeg filmen blev alt for lang. Så jeg optog hele skidtet om med større fokus på tiden. Desværre blev udfaldet alligevel rimelig langt - Nok lidt for langt for dem der ikke er nørdede med deres grej.
Film dækker processen fra start til den rå balsakrop er klar til finish og test, og burde være grundig nok til, at alle kan være med. 




4 kommentarer:

  1. Superfed video! Sælger du evt. nogle af dine jerkbaits?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kaw
      I første omgang har jeg kun lavet hvad jeg slev skal bruge, men jeg skal da ikke udelukke at det kunne komme på tale at sælge nogen på et tidspunkt. Tvivler bare på at det vil blive til en pris der kan konkurrere med de massefremstillede i foretningerne. Men jeg kan da lige skrive til dig hvis det kommer på tale, så kan vi se hvad vi kan finde ud af.
      Vh Jørgen

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne aftage lidt, selvom du ikke kan matche de 99-129 kr som en Buster koster i butikken. Det er altid fedt med nye farver, og jerks med en lidt anderledes historie... :-)

    SvarSlet